Thursday 16 July 2015

SELAMAT HARI RAYA!!!


Assalamualaikum. Ramadhan berlalu pergi, semoga kita akan bertemu dengan Ramadhan yang akan datang. Hari ni saya masih bekerja, tengah dok kira masa ni..hihi..tak pe lepas raya kita sambung cuti lama pulak..orang kata bersusah2 dahulu bersenang2 kemudian. tak gitu?

Ok lah, saya Aya Suria & keluarga ingin menyusun 10 jari memohon kemaafan kepada semua rakan2 saya di alam maya ini. Mana2 ada yang tersinggung dengan penulisan saya atau terasa hati harap maafkan lah saya. Kosong-kosong ye. Kepada anak2 bisnes saya dan customer2 saya juga terima kasih kerana kerjasama & sokongan kalian selama ini. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin.

jika ada yang nak order Shaklee time raya ni boleh sajeeee..raya2 juga tapi kedai tetap buka..hihihi..
tapi hanya untuk stock availablee sahaja lah. yang tak de stock kena tunggu lepas raya yeee..

Stok available
-Omega Guard
-Lecithin
-Alfalfa Complex
-Herbalax
-Ostematrix
-Cinch Shake Mix
-ESP Soy
-Basic H
-Herbablend
-Vitalea Multivitamin
-Bcomplex

Call /wassap saya 019 2422035 Aya Suria
Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :