Thursday 16 April 2015

RAMUAN ISTIMEWA CINCH SHAKE MIX BANTU CEPAT KURUS








Jom lunch! minum Cinch Shake jew (^_^) sory Cinch saya habisss dah..hihih..
setiap kali saya menikmati Cinch Shake, saya akan memperolehi 24 gram protein. Protein penting untuk bantu menahan kelaparan, dalam pada masa sama bantu bakar kalori & bantu saya mengurangkan pengambilan makanan ringan di antara waktu makan.



Entri untuk hari ini saya nak kongsi tentang Cinch Shake Mix yang awsome! Actually saya dah memang betul2 jatuh cinta dengan Cinch Shake Mix ni. Percaya atau tidak sudah setahun 4 bulan saya setia dengan Cinch Shake ni. Saya sendiri pun tak percaya hihhi, sebab sebelum ni saya memang
suka tukar2 produk. Especially untuk turunkan berat badan. Segala jenis Teh diet saya dah pernah minum, tapi macam biasalah on off - on off then tukar2

Tapi dengan Cinch Shake Mix saya betul2 SETIA denganya sampailah sekarang sebab "RAMUAN ISTIMEWA" dalam Cinch Shake ni yang bantu saya menurunkan & mengekalkan berat badan saya tanpa berlapar. Cinch Shake dah jadi sarapan pagi or lunch saya setiap hari, so NO nescafe, NO TehTariks, NO coffe, NO sugar. Just minum Cinch Shake saja.

Meh saya citer sikit info tentang Cinch Shake mix
1. Cinch Shake bukan ubat kurus ye tapi minuman yang kaya dengan protein & serat untuk beri kita rasa kenyang yang lebih lama & mengekalkan otot masa berdiet

2. Ramuan Istimewa Cinch Shake ia mengandungi "LEUCINE" iaitu sejenis asid amino yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa pengurangan berat badan bantu menghilangkan lemak & pelihara otot bagi mengelakkan gemuk semula - Diet Yo-Yo)

3. Chinch Shake meningkatkan metabolisme , bakar kalori dengan cepat dan mengurangkan inci badan.

So pada yang ingin menurunkan & mengekalkan berat badan saya sarankan minum lah Cinch Shake setiap hari. Insha Allah berat badan sentiasa terkawal.

Harga pasaran Cinch Shake Mix RM 173. Bulan April 2015 promosi untuk Cinch Shake.
Sebarang pertanyaan harga promosi boleh terus hubungi saya Aya Suria (call / wassap) 019 2422035.
Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :