Saturday 1 November 2014

BERJAYA KURUS DENGAN LECITHIN & ALFALFA COMPLEX SHAKLEE

Cabaran November 14 - Update blog # Day 1

Assalamualaikum..Tarraa!! ni la dia testimoni dari customer saya yg sgt cooomey. Kalau nak tahu customer saya ni hanya diet dgn suplemen basic je tau. Actually pada mulanya beliau tak serius pun untuk diet dgn shaklee ni. First time beli produk dengan saya pun bertujuan untuk hamil. So saya cadangkan dia makan Alfalfa Complex sebab Alfalfa murah je. Saya beritahu dia Alfalfa ni pun bagua juga untuk kurus. Kalai rajin makan secara konsisten insha Allah memang boleh kurus.  Alfalfa complex selain di makan untuk merancang kehamilan banyak lagi fungsi nya. contohya boleh menghilangkan keputihan yang teruk, sebagai kacip fatimah, menghilangkan kebas kaki, meringankan badan, untuk sembelit, issssh..mmg banyak la.
After few month makan alfalfa beliau beritahu saya badan dia rasa ringan sikit. mcm rasa dah susut sikit..so saya cadangkan beliau makan lecithin untuk kesan yg lebih power. Dan sangat mengejutkan bila baru2 ni saya terserempak dengan beliau memang dah slim!!
Memang saya sangat teruja melihat perubahan beliau. Dengan konsisten amalkan set basic saja berat badan beliau boleh turun!
Set basic diet ni murah je, bagi yang batu bermula nak diet dgn suplemen shaklee boleh cuba. yg penting sabar dan istiqamah. Konsisten makan lecithin dan alfalfa dgn niat nak sihat..insha Allah tanpa sedar memang akan nampak perubahannya!
Harga? murah je. 
Lecithin RM 52.50/180 biji
Alfalfa RM 53.75 / 330 biji
Tahan 1-2 bulan lagi..
Nak cuba? boleh hubungi saya. 
Aya Suria
019 2422035
Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :