Tuesday 21 October 2014

SIBUK KAH SAYA?

Assalamualaikum. Happy Deepavali & happy holiday!. Esok cuti so saya luang kan masa untuk update blog saya yg cute ni. hihihi..selalu sibuk dengan kerja kat office tak de cukup masa nak update blog. Sibuk sangat ke? hehehe..biasalah semua orang sibuk, lagi ibu yang berkerja macam saya ni. 
Siang malam bekerja. Sebab apa saya kerja? off cos la nak bantu suami kan..tak cukup dengan kerja kat office, saya buat lak side income dengan Shaklee. Rutin saya? on weekdays macam biasa la kerja 8.30 to 6.00 pm. Balik kerja terus masak, layan anak suami makan. Gosok baju, basuh baju, lipat baju. Sambil2 tu saya wat la bisnes Shaklee ni, update facebook, reply pm, reply wassap. kira buat kerja 10 dalam 1 lah..hehehe..sibuk benar nampak gayanya ye..hahahaha..Semua ni saya buat untuk family saya yang tercinta, demi masa depan anak2..nak saving untuk anak2..sibuk macamana pun saya demi mereka saya RELA.

Actually saya nak citer bahawa saya bersyukur sangat2 di temukan dengan Shaklee, Sebelum ni saya tak pernah buat apa2 side income pun. Harapkan semata2 duit gaji je setiap hujung bulan. But now saya rasa senaaaang sangat bila ditemukan Shaklee. Tersangat2 lah mudah bisnes online ni. Tak perlu saya kesana kemari promosi produk. Memandangkan produk Shaklee ni memang dah HOT senang sikit kerja saya nak promo. hehehe..CUMA perlu berkorban masa sikit kot. Ye la wanita bekerja macam saya ni (ececeh) mana la ada masa nak bisnes bagai. Untuk buat bisnes ni banyak yang perlu saya korbankan. Korbankan masa, korban aktiviti kegemaran saya. Mana masa yang terluang saya manfaatkan sepenuhnya untuk sharing about Shaklee. Contohnya macam sekarang ni lah..Walaupun esok cuti saya tetap spent masa untuk update blog ni. Kalau saya nak saya boleh terlentang tengok TV. kikiki..tapi demi Shaklee saya sanggup!. hahaha..kenapa saya sanggup buat semua ni?
YES, sebab bagi saya dengan bisnes Shaklee saya nampak masa depan yang cerah!. Kenapa?
Sebab hasilnya memang lumayan! dan yang paling best banyak ganjaran2 yang Shaklee janjikan if kita aktif dalam bisnes ni. Contohnya berpeluang dapat bonus 4-5 angka, Car bonus, Tajaan Percutian sepenuhnya dari Shaklee dan banyak lagi lah, If u all join member's baru lah akan rasa betapa seronoknya bisnes Shaklee ni.

Ermm.. tu je la kot nak share malam ni. Kalau citer pasal Shaklee sampai esok pun tak habis kot. hehehe..pas ni nak study produk pulak. Eh! mestilaha kena study produk, kata jual suplemen kalau tak de ilmu macamana nak sharing or explain dengan customer. tak gituuuuu..

psssst..jom join boz Shaklee =)

Gambar Hiasan hihi..time ni masa attend National Conference Shaklee, berangan nak Jadi MASTER gitew

Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :