Friday 14 February 2014

TESTIMONI : SET SLIMMING SHAKLEE


Salam u all. harini saya nak share testimoni diri saya sendiri selepas mkn set slimming shaklee selama 2 bulan. Actually saya "dah jatuh cinta" tau dgn produk shaklee nie. kenapa ye? antara byk2 produk pelansingan yg pernah saya mkn kebanyakkan nya berfungsi utk "kurus" saja. Then after stop bdn pun naik semula. Tapi dgn mengamalkan suplemen shaklee sy sgt puas hati. Sbb selain berfungsi utk kurus byk khasiat lain yg terdapat dlm suplemen diet shaklee ni. Haaa..ni dia gmbar testimoni ku..hehehe.



Ada beza tak? hehehe..alhamdulillah berkat dari kesabaran..berat badan saya dah turun!! before mkn suplemen shaklee berat saya 68 kgs..now 63 kgs!!..ok la tu ada perubahan. Saya akn terus & terus amalkan mkn suplemen shaklee ni, cos perjuangan saya masih belum selesai!!!. huhuhu..caiyok caiyok..nak kurus lagi!!


Ok, jom kita tgk pulak suplemen apa yg saya amalkan ye.





CINCH SHAKE MIX - kurangkan rasa lapar. tak perlu mkn nasi dah  sbb? setiap kali kita minum cinch shaklee kita akn dpt 24 grm protien,24 jenis vitamin & mineral & 6 gram serat larut. Fungsinya utk meningkatkan kadar metabolisma dan membakar kalori. kaya dgn protien & menahan rasa lapar. 
Bfast - 1 sudu Cinch blh campur dgn minuman kegemaran (except kafen)
Lunch - lapar je..minum cinch.pastu nk mkn nasi pon dah x selera cos rs kenyang.
Dinner - rs tetiba je lapar? minum cinch dgn biskut je..dah kenyang 



SOY LECITHIN



hmm.. ape bgusnya mkn lecithin ni eik. ha! lecithin ni bertindak sebagai pembersih salur darah & membantu cairkan lemak menjadi bentuk butiran2 kecil, few hours...tik tok tok tok, ha! detoks la..kasi buang itu lemak..kikikiki...ops! lecithin ni fungsinya bukan sahaja untuk diet je, byk lagi khasiatnya spt

dapat mengawal kehilangan air oleh kulit, menjaga kesihatan mambran sel, menjaga kesihatan saraf, penting dalam penghasilan hormon, untuk rambut yang cantik dan berkilat, mencantikkan otot dan kulit. eh byk la nak list down.ehehee..

ALFALFA COMPLEX




ops!! .tak lupa juga, makan Alfalfa Complex. Saya paling suka makan alfalfa ni, setiap hari tak pernah tinggal tau. Agen detox yg paling best. Kalau badan sakit2 makan alfalfa sure rasa lega, sbb tu saya tak pernah tinggal makan alfalfa ni.
Fungsi Alfalfa Complex
- membantu proses detox / buan toksin
- melegakan rasa kebas, sakit sendi & alergi
- Merawat gangguan pencernaan
- Mengawal kolestrol dalam darah
- Mencegah edema - Pengumpulan air dalam badan
- Mengurangkan simptom menopous
- Merawat asthma dan lain-lain masalah pernafasan
- Merawat masalah sembelit
- Menyahkan toksik dalam tubuh
- Mengurangkan kesakitan otot dan sendi
- Bertindak seperti kacip fatimah kepada wanita

Aha! this latest pict saya before & after. Saya yakin dgn suplemen shaklee,
Halal,Sihat, Mesra Alam!. u all cuba la..sure tak menyesal.























Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
https://www.facebook.com/aya.suria




Comments
0 Comments
- See more at: http://mxdotmy.blogspot.com/2013/04/cara-pasang-kotak-komen-facebook-di-blog.html#sthash.H7stDJxi.dpuf

No comments :